ووچر پرفكت ماني چيست؟؟

خدمات خريد و فروش پرفكت ماني

ووچر پرفكت ماني چيست؟؟

۴۹ بازديد

ووچر پرفكت ماني چيست؟

بهترين و آسان ترين راه براي خريد ووچر پرفكت ماني مراجعه به سايت هاي ايراني مي باشد كه با جستجو در گوگل مي توانيد آنها را به راحتي پيدا كنيد.تنها كافيست عبارت “خريد ووچر پرفكت ماني” را سرچ كنيد و صرافي موردنظرتان را انتخاب كنيد. بعد از پيدا كردن صرافي بايد مراحل ثبت نام و احراز هويت تان را انجام دهيد و بعد از ان مي توانيد مبلغ موردنظرتان را وارد كنيد و با كارت بانكي پرداخت كنيد. در نهايت و در كوتاه ترين زمان ووچر به شما تحويل داده مي شود.
بعد از خريد ووچر، تنها كافيست كه شماره ووچر و كد فعالسازي ان را در وب سايتي كه قصد خريد يا ثبت نام در آن را داريد وارد كنيد. البته اين نكته را به ياد داشته باشيد كه وب سايت و خدمات موردنظرتان بايد از ووچر پرفكت ماني پشتيباني كند.

استفاده از ووچر پرفكت ماني شباهت زيادي به استفاده از يك كارت هديه دارد. شما مي توانيد با خريد يك كارت هديه با مبلغ مشخص از آن به راحتي استفاده كنيد و با تمام شدن اعتبار آن، كارت را دور بيندازيد.

 

 

مشخصات ووچر پرفكت ماني(e-Voucher):

در سالهايي كه گذشت و با پيدايش ابزارهاي مالي مانند چك هاي بانكي كه افراد را از لحاظ جابه جايي پول نقد به آسايش رسانده است و انجام تراكنش ها را بدون نياز به پول نقد براي آنها ممكن كرده است. ووچر پرفكت ماني نيز در راه رسيدن به همين هدف مهم تلاش مي كند.

ووچر پرفكت ماني يا به عبارتي چك بانكي الكترونيكي يك چك بانك الكترونيكي است كه براي افزايش اعتبار و برداشت از حساب پرفكت ماني به كار گرفته مي شود. ووچر پرفكت ماني از از يك شماره ديجيتالي ۱۶ رقمي، يك كد فعالسازي ۱۰ رقمي و ميزان اعتبار و تاريخ صدور كارت تشكيل شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.