ووچر پرفكت ماني چيست | اول مانی

خدمات خريد و فروش پرفكت ماني

ووچر پرفكت ماني چيست | اول مانی

۵۱ بازديد

ووچر پرفكت ماني چيست؟

بهترين و آسان ترين راه براي خريد ووچر پرفكت ماني مراجعه به سايت هاي ايراني مي باشد كه با جستجو در گوگل مي توانيد آنها را به راحتي پيدا كنيد.تنها كافيست عبارت “خريد ووچر پرفكت ماني” را سرچ كنيد و صرافي موردنظرتان را انتخاب كنيد. بعد از پيدا كردن صرافي بايد مراحل ثبت نام و احراز هويت تان را انجام دهيد و بعد از ان مي توانيد مبلغ موردنظرتان را وارد كنيد و با كارت بانكي پرداخت كنيد. در نهايت و در كوتاه ترين زمان ووچر به شما تحويل داده مي شود.

بعد از خريد ووچر، تنها كافيست كه شماره ووچر و كد فعالسازي ان را در وب سايتي كه قصد خريد يا ثبت نام در آن را داريد وارد كنيد. البته اين نكته را به ياد داشته باشيد كه وب سايت و خدمات موردنظرتان بايد از ووچر پرفكت ماني پشتيباني كند.

استفاده از ووچر پرفكت ماني شباهت زيادي به استفاده از يك كارت هديه دارد. شما مي توانيد با خريد يك كارت هديه با مبلغ مشخص از آن به راحتي استفاده كنيد و با تمام شدن اعتبار آن، كارت را دور بيندازيد.

ثبت نام در پرفكت ماني

براي كامل كردن مراحل ثبت نام در پرفكت ماني، بعد از تكميل اوليه در آن بايد يكي از مدارك شناسايي (مانند شناسنامه عكس دار جديد يا كارت ملي جديد) و شماره موبايلتان را وارد كنيد.

اين نكته را به خاطر داشته باشيد در صورتي كه حسابتان را وريفاي نكنيد هزينه نقل و انتقال پول در آن براي اكانت تاييد نشده بسيار بالاتر از اكانت تاييد نشده مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.