پرفكت ماني چيست

خدمات خريد و فروش پرفكت ماني

پرفكت ماني چيست

۴۸ بازديد

پرفكت ماني چيست؟

پرفكت ماني يك شركت پرداخت بين المللي است كه داراي مجوز رسمي انتشار پول الكترونيك مي باشد و كاربران زيادي با استفاده از آن مي توانند در بستري مطمئن تراكنش هاي مالي خود را به صورت آنلاين انجام دهند. در واقع مي توان گفت كه پرفكت ماني يك كيف پول الكترونيكي است كه مي توان در ان واحدهاي ارز واقعي را به واحدهاي ارز ديجيتال و يا برعكس تبديل كرد.

به عبارتي مي توان پرفكت ماني را نيز يك ارز ديجيتال ناميد اما اين ارز با ارز ديجيتال بيت كوين تفاوت اساسي دارد. پرفكت ماني يك شبكه پرداخت مالي آنلاين است كه از آن براي انتقال وجه به ساير كشورها و پرداخت هاي ارزي در سايت هاي خارجي مي توان استفاده كرد.

دلار پرفكت ماني به عنوان يك ارز مجزا در ميان ديگر ارزهاي رسمي كشورهاي توسعه يافته مانند دلار، پوند و يورو در نظر گرفته مي شود. به همين دليل مي توان آن را با ديگر ارزها در يك رده جا داد زيرا در اين انتقالات، پولي جابه جا نمي شود و ارز پرفكت ماني به صورت الكترونيكي منتقل مي شود.

امنيت پرفكت ماني

امنيت يكي از مواردي است كه در هر سيستمي بايد به آن توجه كرد. براي سرمايه گذاري با پرفكت ماني در ابتدا بايد از امنيت آن مطلع شد تا بتوان با خيال راحت به خريد و فروش و انتقال پول در شبكه پرداخت. البته بهتر است بدانيد كه امنيت بيشتر از هر چيزي به خود كاربر بستگي دارد.

در سيستم پرداخت آنلاين پرفكت ماني به كاربر اين امكان داده مي شود كه از هر نوع تنظيمات امنيتي كه مي خواهد براي حساب خود استفاده كند. هر كاربر در ابتداي ورود به اين شبكه بايد قوانين سيستم پرفكت ماني را كه شامل محافظت اجباري از حساب، احراز هويت و…. است را خوانده و با آن موافقت نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.